0 محصولات
نمایش سبد خرید
نحوه ی مواجهه بیومارک با بحران کرونا
بحران کرونا (COVID-19) به سرعت به یک مساله بهداشتی بیسابقه در جهان تبدیل شده که بسیاری از جوامع و مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. بحرانی که جهان برای مقابله با آن آماده نبود و باعث بروز مشکلات سلامت، اجتماعی و اقتصادی بسیاری برای عموم جامعه و کسبوکارهای مختلف شده است. در این شرایط بیومارک با همه توان تلاش میکند تا کنار مشتریان، همکاران خود، مشاغل، کادر درمان قهرمان و جامعه بوده و سهم کوچکی در حل این مساله بزرگ جهانی داشته باشد. بیومارک متعهد است که در این شرایط با همکاری نهادهای مرتبط بخشی از راه حل باشد و در این راستا خدماترسانی به مشتریان، توجه به سلامت کارکنان و پشتیبانی از کسبوکارها را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود در این روزها میداند.
اقدامات بیومارک برای حفظ سلامتی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان در دوران کرونا
- حذف امضای رسید و تحویل کالا تنها با نشان دادن کد تحویل پیامک شده به مشتریان
- حذف پرداخت در محل بصورت پول فیزیکی و افزودن قابلیت پرداخت آنلاین تا لحظه ی تحویل سفارش
- ضدعفونی کردن همه مراکز پردازش، انبارها، ماشینهای توزیع و ارسال بر اساس استانداردهای سازمان بهداشت جهانی، بصورت چندبار در روز و همچنین ضدعفونی کردن شبانه ی تمام انبارهای بیومارک
اقدامات بیومارک برای حفظ سلامتی کارکنان خود در دوران کرونا
- حضور مستمر و روزانه پزشک مقیم در کلیه مراکز و تامین و تجهیز کلیه مراکز به تجهیزات مورد نیاز جهت غربالگری پرسنل(ترمومتر، پالس اکسیمتر و تمام تجهیزات پزشکی امدادی مورد نیاز)
- غربالگری روزانه نفرات با هدف بررسی و ارجاع به مراکز درمانی کلیه نفرات مشکوک
- تهیه فرم خوداظهاری سلامت در بستر وب، اطلاع رسانی به پرسنل جهت پر کردن فرم خوداظهاری سلامت و غربالگری پرسنل به صورت آنلاین توسط تیم HSE بیومارک
- پیگیری وضعیت تمامی نفرات مبتلا و مشکوک تا زمان بازگشت بکار و ایجاد تسهیلات حمایتی برای نفرات مبتلا مثبت
- ایجاد تعطیلات توافقی و بدون لحاظ نمودن غیبت، استعلاجی یا استحقاقی و محاسبه نمودن ایام بیماری به مثابه افراد در حال کار برای کلیه نفرات مبتلا و محتمل
- تدوین و اجرای پروتکلهای بازگشت به کار پرسنل مبتلا به کرونا
- برگزاری صدها دوره آموزشی و بازآموزی ، معادل بیش از ۵ هزار نفر/ ساعت آموزش حضوری تیم HSE برای کلیه پرسنل در مراکز مختلف
- تولید و طراحی ویدیوها و پوسترهای آموزشی جهت انتشار و نصب در محیطهای کاری
- افزایش فضای رستورانها در مراکز مختلف جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی
- برگزاری اکثریت جلسات کاری بر بستر نرم افزارهای اینترنتی و وب