ویتالوکس اسپری مردانه ۲۰۰ میل تق(TEEGH)

فروشنده: مسعود رضائی
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
موجود در انبار بیومارک
ضمانت اصالت کالا
بازگشت
مسعود رضائی
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۱-۱۸)
100%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
100%
بدون مرجوعی
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
0%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط بیومارک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار بیومارک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک بیومارک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

  • جنسیت
    مردانه
  • ویژگی محصول

    این محصول توسط تیم تولید محتوا در حال بارگذاری می باشد

  • حجم
    ۲۰۰ میل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • طبع رایحه
    معتدل
  • طعم رایحه
    تلخ، تند

آقایان در اجتماع امروز متفاوت با گذشته در جامعه حضور پیدا می‌کنند و این امر به خاطر تغییر و تحول در شغل‌های گذشته و همین طور به دلیل حضور متفاوت بانوان در این عرصه است. به همین دلیل امروزه آقایان برای جلوه بهتر و متفاوت‌تر علاوه‌بر پوشش شیک و شکیل از عطر، ادکلن‌ها و ضد تعریق‌ها استفاده می‌کنند تا خوش جلوه کنند.‌ لوازم خوش‌بو کننده هم در این راستا تغییرات متفاوتی داشته و بسته به مکان و زمان ساختار ویژه‌ای پیدا کرده است.

اسپری‌های خوش‌بو کننده ازجمله محصولات معطری هستند که قیمت به‌صرفه‌ای دارند و رایحه آن‌ها برگرفته از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین روایح دنیا است. البته این اسپری‌ها ماندگاری به نسبت کمتری نسبت به عطر و ادکلن دارند.

اسپری مردانه مدل تق هرمس ویتالوکس (teegh spray for men vitalux) از سری لوازم خوش‌بو کننده برند ایرانی ویتالوکس (Vitalux) است. این برند محصولاتی باکیفیت و دوام بی‌نظیر تولید و روانه بازار می‌کند تا جواب‌گوی مخاطبان خود باشد.

رایحه بی‌نظیر و مردانه اسپری مردانه مدل تق هرمس ویتالوکس به شکل نامحسوس و شگفت‌انگیزی جذابیت شما را چندین برابر می‌کند و در کنار آن با ترکیبات دئودورانت باکتری‌های سطح پوست را از بین می‌برد تا بوی بد عرق از بدن شما استشمام نشود. این محصول حیرت‌انگیز ویژگی‌های عالی خود را با قدرت ماندگاری‌۴۸ ساعته بر روی پوست شما حفظ می‌کند. رایحه این اسپری مشابه رایحه عطر هرمس (Terre Dhermes) است. طبع گرم و طعم تند و تلخ این اسپری مناسب چهار فصل سال به خصوص فصل بهار و پاییز است.

اسپری بدن ویتالوکس به رنگ قهوه‌ای با درپوش مشکی است و حجمی معادل ۲۰۰ میل به بازرا عرضه می‌شود. این محصول خوش‌بو کننده سایز مناسبی دارد به همین دلیل به راحتی در کیف یا جعبه داشبورد جا می‌گیرد تا هر موقع به آن نیاز داشتید در دستر‌س‌تان باشد و از آن استفاده کنید.

ریحا سایت اینترنتی فروش محصولات اصلی و فوق‌العاده است که بهترین خدمات ممکنه را به خریداران خود ارائه دهد و به همین خاطر اطلاعات جامعی در خصوص محصولات خود در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

از اسپری مردانه مدل تق هرمس ویتالوکس چگونه استفاده کنیم؟

برای استفاده از اسپری ویتالوکس بهتر است ابتدا استحمام کنید تا پوست بدن‌تان از آلودگی زودوده شود. محفظه اسپری را کمی تکان دهید تا محتویات داخل محفظه ترکیب شوند در آخر اسپری ویتالوکس را در فاصله ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متری محل نبض یا زیر بغل نگه دارید و یک لایه کامل از اسپری بزنید تا به خوبی پوشش داده شود سپس کمی صبر کنید تا خشک شود و لباس‌تان را بپوشید و با رایحه فرح‌بخش و پر انرژی این اسپری به کار‌های‌تان رسیدگی کنید.

اگر مایل بودید برای مدت زمان طولانی از بودن آن همراه‌تان لذت ببرید بهتر است آن را چندین بار اسپری کنید. اگر در طول روز مجددا تصمیم داشتید از اسپری استفاده کنید حتما زیر بغل را بشویید یا با دستمال مرطوب تمیز کنید و پس از خشک کردن از آن استفاده کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویتالوکس اسپری مردانه ۲۰۰ میل تق(TEEGH)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عُرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرآمیز و توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت: