ویتالوکس اسپری زنانه ۲۰۰ میل الی (ELE)

Vitalux ELE Women's Spray
فروشنده: مسعود رضائی
بازگشت
مسعود رضائی
(عضویت: ۱۴۰۰-۰۱-۱۸)
100%
تامین به موقع
100%
تعهد ارسال
100%
بدون مرجوعی
0% رضایت از کالا (0 نفر)
کاملا راضی
0%
راضی
0%
نظری ندارم
0%
ناراضی
0%
کاملا ناراضی
0%
بازگشت
  • ارسال توسط بیومارک
    این کالا پس از مدت زمان مشخص شده توسط فروشنده در انبار بیومارک تامین و آماده پردازش می‌گردد و توسط پیک بیومارک در بازه انتخابی ارسال خواهد شد.

ناموجود

توضیحات

  • جنسیت
    زنانه
  • حجم
    ۲۰۰ میل
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • طبع رایحه
    گرم
  • طعم رایحه
    تلخ

اسپری زنانه Ele ویتالوکس Vitalux Ele Spray For Women با از بین بردن باکتری‌های تولیدکننده بوی بد عرق باعث خوشبو شدن بدن می‌شوند. اسپری های بدن ویتالوکس در واقع ادوتویلت‌هایی هستند که نمونه شبیه و البته گران‌قیمت آن را می‌توان در مارک های بین المللی معروف در صنعت عطرسازی پیدا کرد.

از ویژگی‌های اسپری ویتالوکس این است که بدون ایجاد لک بر روی لباس و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید. اسپری خوشبوکننده Vitalux Ele به شما اعتماد به نفس خوبی خواهد داد. این محصول دارای رایحه تلخ و گرم است. این اسپری با داشتن رایحه دلنشین، جذاب و قیمتی مناسب بسیار مقرون به صرفه است. برند ویتالوکس یک برند ایرانی است و با تولید اسپری‌های خوشبو، متنوع، با دوام و کیفیت عالی نیاز مصرف‌کنندگان خود را به خوبی برآورده کرده است.

ویژگی یک اسپری خوب:

بهترین اسپری خوشبو‌کننده بدن زنانه را می‌توانید از میان اسپری‌های ضد تعریق یا دئودورانت‌ها انتخاب کنید. مکانیسم عملکرد اسپری‌های ضد عرق همان‌طور که از نامش پیدا است جلوگیری از تعریق زیاد بدن است و رایحه خوبی نیز دارد. در مقابل دئودورانت‌های موجود، بوی بد عرق را از بین برده و به خوشبو شدن شما کمک می‌کنند. در کل اگر تنها هدف شما از خرید بهترین اسپری خوشبو‌کننده فقط رایحه آن است، باید دئودورانت خریداری کنید.

انتخاب بهترین اسپری خوشبو‌کننده بدن زنانه برای اکثر بانوان انتخابی چالش‌برانگیز است. برندهای مختلف اسپری با خواص و رایحه‌های متنوع در بازار موجود است که این انتخاب را سخت‌تر می‌کند. خوشبوترین اسپری زنانه را می‌توانید با توجه به سلیقه و رایحه‌ای که می‌پسندید انتخاب کنید. علاوه بر آن اسپری بدنی را که خریداری می‌کنید باید از نظر ترکیبات، سالم و مورد اعتماد باشد.

یکی دیگر از مواردی که حتماً قبل از خرید بهترین اسپری خوشبو‌کننده بدن زنانه باید به آن دقت کنید، تقلبی نبودن آن است. متأسفانه به دلیل تحریم‌های اخیر برخی افراد سودجو اقدام به وارد کردن کالاهای قاچاق و غیرسالم نموده‌اند. با توجه به توضیحات بالا پیشنهاد ما به شما دئودورانت Ele ویتالوکس است تا با خرید این محصول یک محصول کارآمد و مطمئن را استفاده کنید.

اسپری زنانه ویتالوکس با استفاده از مرغوب‌ترین وبا کیفیت‌ترین اسانس‌ها تولید شده است، ماندگاری ۴۸ ساعته دارد و ساخت کشور ایران است. این محصول برای تمام فصول سال و انواع سلیقه‌ها تولید شده است. اسپری ویتالوکس مدل الی دارای حجم  ۲۰۰ میلی‌لیتر است.

ویژگی‌های اسپری زنانه الی ویتالوکس

•    حجم ۲۰۰ میل
•    رایحه گرم و تلخ
•    سبک و قابل حمل
•    ضد تعریق و بوی بد
•    ماندگاری ۴۸ ساعته
•    دارای مجوز غذا و دارو
•    بدون ایجاد لک روی لباس
•    غلظت عطر  Eau De Toilette

روش استفاده از اسپری زنانه الی ویتالوکس

مهم‌ترین زمان استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده بدن یا ضدعرق‌ها، بعد از استحمام و زمانی است که بدن‌تان کاملا تمیز و بدون بو است. اگر پوست خشکی دارید، قبل از استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده بدن، کمی لوسیون بدن (اگر خوشبوکننده باشد بهتر است) استفاده کنید تا پوست‌تان چرب شود. عطرها و اسانس‌ها، روی پوست‌های گرم و چرب و مرطوب، ماندگاری بالاتری نسبت به پوست‌های خشک و سرد دارند.

اطلاعات بیشتر

قابلیت‌ها

, , ,

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ویتالوکس اسپری زنانه ۲۰۰ میل الی (ELE)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لازم است محتوای ارسالی منطبق بر عُرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرآمیز و توهین باشد.
از ارسال لینک‌های سایت‌های دیگر و ارایه‌ی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آی‌دی شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنید.
در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است.
با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید.
کیفیت ساخت:
کارایی:
امکانات و قابلیت ها:
ارزش خرید در برابر قیمت:

شناسه محصول: 3000758