بیومارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

پاسخ به پرسش‌های متداول

چطور میتوانم مشخصات کاربری خود را ویرایش کنم؟

  • با وارد کردن شماره ی همراه وارد حساب کاربری خود شوید.
  • روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.


برای خرید از بیومارک، حتما باید در سایت عضو باشم ؟

  • بله. قبل از خرید میبایست از طریق شماره موبایل  ثبت نام کنید.


می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

  •  خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست.


چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟

  • وارد سایت بیومارک شوید.
  • روی گزینه سفارش های من کلیک کنید.
  • در این قسمت با کلیک روی جزییات میتوانید سفارش خود را ببینید.
  • میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.


چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

  • به حساب کاربری خود وارد شوید.
  • کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
  • در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

اگر همچنان پاسخ سوال خود را پیدا نکرده اید، می توانید با مراجعه به صفحه سوالی دارید؟ از طریق فرم مربوطه با ما در تماس باشید و سوال خود را مطرح نمایید.


جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در بیومارک بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان بیومارک، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چگونه از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
پس از نهایی کردن خرید خود، در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره موبایل خود را ثبت کنم؟
کلیه تماس ها و همینطور اطلاع رسانی های پیامکی در بیومارک با شماره موبایل شما انجام می شود.