بیومارک
0 محصولات نمایش سبد خرید

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نحوه ی مواجهه بیومارک با بحران کرونا

بحران کرونا (COVID-19) به سرعت به یک مساله بهداشتی بی‌سابقه در جهان تبدیل شده که بسیاری از جوامع و مشاغل را تحت تاثیر قرار داده است. بحرانی که جهان برای مقابله با آن آماده نبود و باعث بروز مشکلات سلامت، اجتماعی و اقتصادی بسیاری برای عموم جامعه و کسب‌وکارهای مختلف شده است. در این شرایط بیومارک با همه توان تلاش می‌کند تا کنار مشتریان، همکاران خود، مشاغل، کادر درمان قهرمان و جامعه بوده و سهم کوچکی در حل این مساله بزرگ جهانی داشته باشد. بیومارک متعهد است که در این شرایط با همکاری نهادهای مرتبط بخشی از راه حل باشد و در این راستا خدمات‌رسانی به مشتریان، توجه به سلامت کارکنان و پشتیبانی از کسب‌وکارها را مهمترین مسؤولیت اجتماعی خود در این روزها می‌داند.

اقدامات بیومارک برای حفظ سلامتی و بهبود خدمت رسانی به مشتریان در دوران کرونا
  • حذف امضای رسید و تحویل کالا تنها با نشان دادن کد تحویل پیامک شده به مشتریان
  • حذف پرداخت در محل بصورت پول فیزیکی و افزودن قابلیت پرداخت آنلاین تا لحظه ی تحویل سفارش
  • ضدعفونی کردن همه مراکز پردازش، انبارها، ماشین‌های توزیع و ارسال بر اساس استانداردهای سازمان‌ بهداشت جهانی، بصورت چندبار در روز و همچنین ضدعفونی کردن شبانه ی تمام انبارهای بیومارک
اقدامات بیومارک برای حفظ سلامتی کارکنان خود در دوران کرونا
  • حضور مستمر و روزانه پزشک مقیم در کلیه مراکز و تامین و تجهیز کلیه مراکز به تجهیزات مورد نیاز جهت غربالگری پرسنل(ترمومتر، پالس اکسیمتر و تمام تجهیزات پزشکی امدادی مورد نیاز)
  • غربالگری روزانه نفرات با هدف بررسی و ارجاع به مراکز درمانی کلیه نفرات مشکوک
  • تهیه فرم خوداظهاری سلامت در بستر وب، اطلاع رسانی به پرسنل جهت پر کردن فرم خوداظهاری سلامت و غربالگری پرسنل به صورت آنلاین توسط تیم HSE بیومارک
  • پیگیری وضعیت تمامی نفرات مبتلا و مشکوک تا زمان بازگشت بکار و ایجاد تسهیلات حمایتی برای نفرات مبتلا مثبت
  • ایجاد تعطیلات توافقی و بدون لحاظ نمودن غیبت، استعلاجی یا استحقاقی و محاسبه نمودن ایام بیماری به مثابه افراد در حال کار برای کلیه نفرات مبتلا و محتمل
  • تدوین و اجرای پروتکل‌های بازگشت به کار پرسنل مبتلا به کرونا
  • برگزاری صدها دوره­ آموزشی و بازآموزی ، معادل بیش از ۵ هزار نفر/ ساعت آموزش حضوری تیم HSE برای کلیه پرسنل در مراکز مختلف
  • تولید و طراحی ویدیوها و پوسترهای آموزشی جهت انتشار و نصب در محیط‌های کاری
  • افزایش فضای رستوران‌ها در مراکز مختلف جهت رعایت فاصله گذاری اجتماعی
  • برگزاری اکثریت جلسات کاری بر بستر نرم افزارهای اینترنتی و وب
جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در بیومارک بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان بیومارک، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چگونه از کد تخفیف خود استفاده کنم؟
پس از نهایی کردن خرید خود، در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره موبایل خود را ثبت کنم؟
کلیه تماس ها و همینطور اطلاع رسانی های پیامکی در بیومارک با شماره موبایل شما انجام می شود.